درمان گلودرد کودک
نوشته شده توسط : نیکی

از آنجایی که داروهای شیمیایی همواره با عوارض خاص خودشان همراه هستند لذا اکثر والدین درمان با داروهای گیاهی را بیشتر می پسندند و سعی می کنند تا در صورت لزوم خود و سایر افراد خانواده را با دارو های طبیعی و گیاهی درمان نمایند. روشهای درمان پیشنهادی ما برای درمان گلودرد نیز به همین روش می باشد زیرا علاوه بر بی خطر بودن در مدت زمان کوتاه تری آثار بهبودی را مشاهده خواهید نمود.

روش اول:
مقداری جو کامل یا جو دوسر(یولاف) را در آب پخته و چند دانه عناب و نصف همان مقدار سپستان در آن ریخته و به مقدت نیم ساعت جوشانده شوند بعد شعله را خاموش کرده و مقداری پر سیاوشان اضافه کنید… کمی صبر کنید و در سه نوبت و هر نوبت ۲۰ تا ۳۰ سی سی از این معجون را با نبات یا ترنجبین و یا شکر سرخ شیرین کرده به کودک بدهید.

روش دوم:
اگر تب ندارد مقداری روغن بادام تلخ را در قاشق بزرگی گرم کرده و پیشانی، اطراف چشم و دماغ، گونه ها، گلو و تمام سینه را به آرامی چرب کرده و ماساژ دهید بعد پارچه گرمی را مرتب روی محل های چرب شده قرار دهید تا کمی گرم بماند… در نهایت اگر سرفه دارد و روی سینه را چرب کرده اید مقداری پنبه روی آن بگذارید و لباس را روی آن بپوشانید.

برای مشاهده سایر راه های درمان کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: